Gudrun

Gudrun club

Posted: 25 Feb 2016


Taken: 05 Feb 2016

37 favorites     36 comments    1 386 visits

Location

Lat, Lng:  
You can copy the above to your favourite mapping app.
Address:  unknown

 View on map

See also...

METEOROLOGY METEOROLOGY


See more...

Keywords

Canon
Norway
Winter
Norge
Hurtigruten
Finnmark
EOS 6D
EF24-105mm f/4L IS USM


Authorizations, license

Visible by: Everyone
All rights reserved

1 386 visits


Magerøysund

Magerøysund
More snow clouds in Magerøysund towards Honn


Arlequin Photographie, Heide, , and 33 other people have particularly liked this photo


36 comments - The latest ones
 ©UdoSm
©UdoSm
Aha, das war also Dein jüngster Törn - mitten im Winter ans Nordkapp...
Polarfüchse im Lieblingsrevier unter sich... ;-))
Ein eindrucksvolles Pano...
10 years ago.
Gudrun club has replied to ©UdoSm
Herzlichen Dank, Udo! Direkt ans Nordkapp bin ich diesmal nicht, Ich hatte keine Lust, mit 5 Busladungen unterwegs zu sein;-) Honningsvag lohnt sich auch zu erkunden (da hatte es dann aufgehört zu schneien...)
10 years ago.
 LutzP
LutzP club
Sehr eindrucksvoll bei tollem Licht. Und dabei relativ ruhige See oder täuscht das?
10 years ago.
Gudrun club has replied to LutzP club
Schönen Dank, Lutz! Extrem ruhig, mir war das deutlich zu ruhig, ein bisschen Seegang hätte schon sein dürfen;-) Für Nordlichter war's natürlich ein Vorteil...
10 years ago.
 Jaap van 't Veen
Jaap van 't Veen club
Wonderful and dramtic sky Gudrun !!
10 years ago.
Gudrun club has replied to Jaap van 't Veen club
Thank you, Jaap! I really enjoyed taking photos there:-)
10 years ago.
 tiabunna
tiabunna club
Great light for these lovely images, Gudrun.
10 years ago.
Gudrun club has replied to tiabunna club
Many thanks, George! There was never a dull moment with all the clouds.
10 years ago.
 Berny
Berny club
herrliches wetterbild, der horizont ist der hammer!
10 years ago.
Gudrun club has replied to Berny club
Besten Dank, Berny! Wetter hatten wir sehr viel diesmal;-)
10 years ago.
 Gisela Plewe
Gisela Plewe club
Dramatisch!
10 years ago.
Gudrun club has replied to Gisela Plewe club
Danke vielmals, Gisela! Sieht nur so aus;-)
Dort ist es ernsthafter, aber auch noch ncht bedrohlich: www.antarctica.gov.au/news/2016/air-option-activated-as-aurora-australis-remains-aground
10 years ago.
 Erhard Bernstein
Erhard Bernstein club
... da kommt ordentlich was runter ...
10 years ago.
Gudrun club has replied to Erhard Bernstein club
Danke vuelmals, Erhard! Das gab schönen Neuschnee in Honningsvag:-)
10 years ago.
 Lian
Lian
Yes, dramatic!
10 years ago.
Gudrun club has replied to Lian
Many thanks, Lian! There was a lot of snow but no storm- so it was completely harmless:-)
10 years ago.
 Ulrich John
Ulrich John club
Noch so ein dramatischer Blick in die Weite ! Sehr, sehr schön !
10 years ago.
Gudrun club has replied to Ulrich John club
Besten Dank, Ulrich! Da konnte man sich echt dumm und dusslig fotografieren:-)
10 years ago.
 uwschu
uwschu club
Herrlicher Moment und du wieder mittendrin
10 years ago.
Gudrun club has replied to uwschu club
Großen Dank, Uwe! Das Umlaufdeck war mein "Wohnzimmer", aber wenn's zu arg wurde, habe ich mich auch nach drinnen verzogen.
10 years ago.
 ROL/Photo
ROL/Photo club
Auch sher sher schön
10 years ago.
Gudrun club has replied to ROL/Photo club
Merci beaucoup, Roland:-)
10 years ago.
 cammino
cammino club
Starke Wetterfront und Foto.
10 years ago.
Gudrun club has replied to cammino club
Schönen Dank, cammino!
10 years ago.
 Ko Hummel
Ko Hummel club
Ein herrlicher Himmel, drohende Wolken und schöne farben.
10 years ago.
Gudrun club has replied to Ko Hummel club
Herzlichen Dank, Ko! Alles nur Schnee:-)
10 years ago.
 menonfire
menonfire club
So schön kann ein Himmel sein mit Wolken ! Grüße vom MAIK
10 years ago.
Gudrun club has replied to menonfire club
Besten Dank, Maik! Zumindest, wenn irgendwo Lücken zwischen den Wolken sind...
10 years ago.
 Hélène Lombard
Hélène Lombard
Beau partage des éléments , c'est fantastique !
10 years ago.
Gudrun club has replied to Hélène Lombard
Merci, Hélène!
10 years ago.
 Malik Raoulda
Malik Raoulda club
D'une beauté inouïe cette nébulosité ..!
10 years ago.
Gudrun club has replied to Malik Raoulda club
Merci beaucoup, Malik!
10 years ago.
 Annemarie
Annemarie club
marvellous sky
10 years ago.
Gudrun club has replied to Annemarie club
Thanks a lot, Annemarie!
10 years ago.
 Graham Chance
Graham Chance club
Superb lighting and clouds Gudrun.
10 years ago.
Gudrun club has replied to Graham Chance club
Thank you, Graham!
10 years ago.

Sign-in to write a comment.