2 favorites     5 comments    53 visits

1/2000 f/7.1 100.0 mm ISO 200

OLYMPUS CORPORATION E-M1MarkII

OLYMPUS M.12-100mm F4.0



Authorizations, license

Visible by: Everyone
All rights reserved

Photo replaced on 06 Apr 2019
53 visits


Oropa and surroundings, Biella, this morning at around 10:20

Oropa and surroundings, Biella, this morning at around 10:20
For those who want to browse through the landscape, I recommend opening this link: www.dropbox.com/s/w8ad3e88j5hr8xi/P4050004_1_DxO.jpg?dl=0 and.... to have a little patience, because l image is quite large, over 40 MP. Furthermore, we do not pay much attention to its quality, because it was not obtained with a telephoto lens, but only with a larger image, which, given the distance, was affected by the action of the intermediate air layers. Finally, It also affected not having a fairly stable tripod.

╰☆☆June☆☆╮, Thérèse have particularly liked this photo


Comments
 Daniela Brocca
Daniela Brocca club
Non l'ha fatta prima, almeno in basso qui da noi e adesso ci arriva in primavera.
5 years ago.
Giancarlo Ticozzi club has replied to Daniela Brocca club
Si però sarebbe ora che la smettesse ed esplodesse la primavera, anche se con delle piogge che sono sempre utili, ma non freddo e nevicate. L'inverno lo faccia quand'è ora e non vada ad invadere il campo di altre stagioni. Ho sentito gente ancora dire.... "ma che bella le neve" e se non fosse stato per essere maleducato so io cosa gli avrei detto..... ;-))
5 years ago. Edited 5 years ago.
 Daniela Brocca
Daniela Brocca club
Hai ragione, oltre tutto ho visto parecchi rami d'albero spezzati, perchè la neve era bagnata e pesante. E questo non va bene. Ora vogliamo la primavera!
5 years ago.
 Giancarlo Ticozzi
Giancarlo Ticozzi club
Eh... ma nevicate di questi tempi fanno solo danni agli alberi. Già in inverno ora con le temperature non più rigide come un tempo, la neve è quasi sempre fradicia, però almeno serve ad inzuppare meglio il terreno a differenza di piogge sempre più violente che fanno scorrere via l'acqua su dei terreni secchi e duri non servendo a nulla se non fare dei disastri.
5 years ago.
 ╰☆☆June☆☆╮
╰☆☆June☆☆╮ club
Good work ;-) *****
5 years ago.

Sign-in to write a comment.